Just do it!

Just do it!

onsdag 21 augusti 2013

Bara en otrolig onsdag mitt i livet...

Hej mina solar,
Idag är jag i en sjuhelskotta sensommarsväng. Gillar de mörkare kvällarna och den höga luften som så smått smyger sig på. Bläddrar i kataloger för beställningar till butiken och kollar ljusförråd och att alla plädarna är samlade etc. Till och med kommit så långt att ha städat mitt hem!
Ja, det är lite märkvärdigt, för det har varit ganska så bortglömt i flera veckors tid. Och jag tror det är många som har det så. *hoppas* för det är bara så skönt! Skönt att kunna bo utomhus och tacksamt, den korta tid vi erbjuds ljus och värme i det fria. Men nu känns det som jag är klar med det snart för denna gången, och no hard feelings. Det har varit en fantastisk sommar som jag kommer leva länge på.
Och jag tror även denna höst kommer att inge samma känsla, för planerna är många och livet såååå spännande :)

-Lite pics från mitt likadana, icke perfekta men nystädade hem, 
blir min hälsning till er denna otroliga onsdag...;)
 gardinen lite på sned, det gillar jag:)

 En äkta revolution är något...
positivt, 
      konstruktivt 
och kreativt.
Jag väljer den för jag styr mitt liv.

Hoppas du också gör det, för det är bara så befriande.
Jag hejar på DIG!

Stor varm kram och tusen tack för att du hälsar på mig

KÄRLEK  ❤
// Goa

15 kommentarer:

Unknown sa...

I have to pick my mouth up off the floor - this is just too beautiful for words!!!
Happy Wednesday
Hugs from Montreal,
Suzan

Norregård sa...

Jaaaa...det är ju det jag säger Sveriges vackraste hem är till salu & galet glad är jag att jag fått äran att besöka det...Modiga galna vackra kvinna....:))

Må det goda...Kärlek<3

Johanna sa...

Sveriges vackraste hem... Kunde inte sagt det bättre själv!

Kram Johanna

Alfa sa...

Så nydelig..
Klem

Cat sa...

Så vackert! Bara älskar ditt underbara matbord. Ha de gott. Catarina

Eddan sa...

Sååå fint och hemtrevligt Gúa <3!

Det är så spännande att få följa dig och familjen framöver och få se vart ni hamnar så småningom ;-)!

Kram kram

Vintagepia sa...

Akkurat sånn eg like dæ eg og...litt på snæi og mæ masse hærli' sjarm...hæilt pærfækt spørr du meg...atmosfæren e fantatisk og ijnnbydanes og kreativitet'n og varmen formeli' lyse fra bildan du vise fra hæimen din...go'e gale Gua...dæ e dæ vi læsera ælske ved deg :o))) Og no ga du mot tell meg tell å gå førr dæ eg har tænkt å gjøre i septæmber :o)) Stor varm klæm fra dæ oikkje rø'e huse' i skogen...Vintagepia

Weisser Traum sa...

morgen liebe Goa
so wir sind wieder glücklich und gesund in der schweiz in unserem wunderschönen haus angekommen. danke noch einmal für eure herzlichkeit. es war so herzerwärmend bei euch zwei lieben. hab gelesen dass ihr euer traumhäuschen un laden verkaufen wollt. ach ich wünsch euch dass all eure träume in erfüllung gehen und wir uns mal wieder sehen können.lass deinen mann auch ganz lieb grüssen. herzlichst daniela

Jennys Vita Villervalla sa...

Magiskt vackert! ❤
Stor varm kram till dig!
Jenny

Anci sa...

Vad glad jag blir av ditt inlägg ! Din text, dina bilder och själva känslan i inlägget ! Tack !

Det får mig att vilja gå vidare...

Kram
Anci

PS. Tyvärr kom jag ju inte till dig i sommar heller...

Anonym sa...

Dette må bare være verdens vakrest hjem:)
Her ville jeg gjerne bodd:)
Du har det bare så utrolig nydelig og man drømmer seg helt bort:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Unknown sa...

For et fantastisk hjem du har!
Liker ALT jeg ser på bildene i dette innlegget - hver en minste detalj!
Drømmer meg bort i dine vakre Vintage-bilder.

Ha en fin kveld!
Klem, Hilde.

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs