Just do it!

Just do it!

torsdag 15 augusti 2013

Öppet i Mor Ágústas-garage, lördag & söndag, 11-15 VÄLKOMNA!

Hej mina solar!
Först, TACK, Tusen tack för alla mail som ni har skickat mig. Jag är fullkomligt överväldigad och så oerhört rörd. TACK!
Och nu vill jag förklara mig lite, efter förra inläggets bomb.
Jag är ju som många vet som känner mig, extremt impulsiv och en smula galen! Vilket inte gör mig så mycket, för alla är vi olika och detta är mitt sätt. Men det kan förmodligen vara skrämmande för de som inte är såna.
Så på följande sätt är det.
Vårt hus kommer så smått ut till försäljning. Är det sen någon som är intresserad, får tiden visa. Tills dess så driver jag butiken som vanligt. Den är min lilla dröm och den kommer att finnas kvar i mitt liv, även om vi säljer. I planen finns dock en förändring, vilket är anledningen till detta vårt beslut.
En förändring som innebär en nystart, vilket gav mig tanken att sälja verksamheten, allt utom namnet förstås :)
Vad vi tänker och vart vi tänker fara, får vara vår privata sak och vi håller tummarna att det kommer att bli som vi önskar. Om inte, så är det förstås inte meningen. Men som alltid innan går vi vår egna väg, tillsammans, utan att bry oss om vad andra tänker och tycker. För ingen behöver förstå, utom vi.
Och vet ni, hjärtat säger till mig så starkt just nu. Och därför vågade jag bomba som jag gjorde, även om rädslan försöker smyga sig på och hjärtat bankar emellanåt. För som jag redan vet så är att våga det svåraste, men jag tar dagen som den kommer och vågar stirra bort min rädsla och lägga min tillit i livets famn och ångra inget.

Ni lär få följa fortsättningen om ni så önskar, för utan er vore inget av detta min verklighet.
Ni är min stora inspiration och jag tackar er varje dag ❤


Världens vackraste bukett från Fröken Ofelia's underbara ägarinna. (fatta så glad jag blev! :)
En tjej som jag så beundrar för hon är ung och full av mod och vågar tro på det hon gör. Jag älskar det!
Och vill absolut rekommendera er ett besök i hennes fantastiska butik!

Stor varm kram till er alla och en helnjutar helg önskar jag er. 

KÄRLEK ❤
// Goa

22 kommentarer:

Teresita sa...

Guauuuuu....que bonito!!!!! felicito tus trabajos, desde Argentina!

Jennys Vita Villervalla sa...

Så fint skrivet Gua!
Lycka till! ❤
Stor varm kram!
Jenny

Johanna sa...

Mer än mycket vill jag följa er fortsättning på livets väg!
Säger det igen, ni är oerhört modiga!

Kram Johanna

Kallholmen sa...

Vad spännande för er...lycka till vart livet än för er.
Kram Carolina.

Anonym sa...

Utrolig flott skrevet og man hører igjennom linjene at dette kommer fra hjertet:)
Så ønsker deg all mulig lykke og håper det går den vei du ønsker:)
Varme klemmer og tanker
Klem Merete

Tinas bo sa...

Underbart skrivet!
Önskar jag själv vågade ta steget att flytta hem, men arbetslösheten därhemma skrämmer mig..
Man är ju inte så ung längre och att börja om från början.. huuu
men man kanske ska följa sitt hjärta och skjuta undan förnuftet...
Du har gett mig en rejäl tankeställare! :)
Är mitt jobb viktigare än allt annat?
Jag är rätt ensam här, men har ett bra betalt jobb.
Hemma i Sverige har jag familj och kära vänner, men inget jobb i utsikt...
Vad är viktigare??
Jag velar runt i mina tankar och följden är att jag inte känner mig hemma nånstans just nu...
Men mitt hjärta slår för Sverige...
Så vad göra..??
Jag beundrar verkligen ert mod och önskar från hela mitt hjärta all lycka på vägen!!!

Varm kram
Tina

Junk De Lux sa...

Kjæreste Gúa! Du er et av de vakreste og flotteste menneskene jeg har møtt og av hele mitt hjerte ønsker jeg deg lykke til i det som måtte komme! Forandringer er en del av livet og sjansene vi tar like så...jeg VET at du lander på bene fordi du er du og fordi du har dine. En stoooor klem fra meg til deg og jeg håper virkelig jeg får anledning til å treffe deg igjen en gang <3

Masse klemmer!!!

Anonym sa...

Whaoo!! Så fint skrivet!!
Vill gå som du, va som du, na na na..;) Hörde du hur jag sjöng?
Lycka Till o kram på dig
Kram Marie :)

lisashus sa...

Så otroligt spännande och modigt det låter alltsammans! Säkert kommer nya drömmar att uppfyllas och jag önskar dej all lycka!

Ljuvlig sensommarbuket!

Kramar
Lisa

Vintagepia sa...

Dettan gjorde' meg gla' langt ijnni sjæla å læse nydeli'e Gua <3 Aill muli' løkka tell ønskes fra dæ likkje rø'e huse' i skogen <3 Vintagepia

Anci sa...

Det är fantastiskt ! Följ drömmarna !
Jag håller tummarna för er.

Jag blir både rädd, glad, inspirerad och väldigt hoppfull av dina ord.
Tänk om jag också skulle....

Jättekram
Anci

john sa...

Good luck ! Gail x

susie sa...

du e så härlig!!

LOPPISLIV sa...

Ohhh vad härligt att våga bryta upp från invanda mönster och göra det mesta av vad livet har att erbjuda :-)) Spännande!!! Du berättar väl sen vart ni tar vägen, om det blir så, om livet tar er ut på något nytt :-)

Håller alla tummarna att allt går din väg!
Kraaaaaam Paula

Jeane M. sa...

Definitely love reading your blog. Sending you warm hugs from here. Got my eye on your next post.


Jeane M..

Melody and M.E sa...

Tack snälla du för den fina kommentaren hos mig!
Sådana ord värmer! Följer din blogg och hoppas det går bra med era planer! Jag älskar när man tar tag sina drömmar och idéer! Och impulsiva, det är vi också!
Det är därför vi hamnade här vid sydkusten i en skånelänga! Men vi pratar också om förändringar, men
ännu inte hittat vad det ska bli!
Önskar er Lycka Till!
Varma kramar från
M.E

Melody and M.E sa...

Oj, glömde skriva att jag länkar till dig idag!
Så det blir en kram till...

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs