Just do it!

Just do it!

torsdag 8 augusti 2013

Öppet i Mor Ágústas Söndag 11-15 VÄLKOMNA! OBS!...STÄNGT lördag!

Hej mina solar.
Idag kom vi hem efter ett dygn i Danmark. Och ibland känns ett dygn extra långt.
Livet extra vackert.
Tacksamheten extra stor.
För vilken sommar jag har haft! Jag har fått resa och besöka, uppleva och njuta tillsammans med familj och vänner. Vädret har lekt, och tillsammans med isländska vänner och släkt, har mina dagar varit extra speciella. Toppade med de ljumma kvällarna med skratt och allvar, kärlek och ömhet, blir det XXX-L i sinnet som lagrar och scannar stunden och känslan. Jag hör hennes ekande skratt och känner hans varma hand på min axel.  Människor som är mig så kära, men som är så långt borta i det dagliga livet, men ändå ändlöst nära. För kärlek har inga gränser och kan flytta berg och torka hav. Jag bara blundar och plockar fram själens guldslöja av minnen medan jag svävar bort till landet mitt långt i norr. 

-Det är min rikedom, överallt och alltid...

  Och ännu är det inte slut, för imorgon kommer ännu flera vänner.
Sängen i det nyblivna gästrummet står redan bäddad och jag ler av längtan.

Allt mitt bästa till er alla mina ljuva.
Tack för att ni berikar mina dagar.

// Goa


11 kommentarer:

Vintagepia sa...

Vakkert snijlle Gua...både ordan og bildan <3 Klæm fra dæ likkje rø'e huse' i skogen i Nord-Norge...Vintagepia

LantlivsAnette sa...

Härligt Gua !! Så ska livet vara...
Kraaam Anette

Anonym sa...

Bestämde mig nu att alltid försöka se positivt och ljust på allt man upplever. Livet måste väl bli mycket enklare då?
Tack för att du hela tiden ser så ljust på framtiden och allt du upplever.
Kom just från en begravning och då får man ju verkligen en påminnelse att ta vara på livet.

Anonym sa...

Høres ut som du har hatt en herlig sommer:)
Du skriver alltid så flott og er ei herlig jente:)
Nydelige bilder som alltid:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

G:a Affären sa...

Ljuvligt att du haft en sommar med dina kära och vänner. Hela inlägget sprudlar av livsglädje!

Kramar
Cia

Unknown sa...

Came to you via Pinterest- and am definitely your newest follower!
Hugs from Montreal
XOXO

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

I really love your blogs